عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 185
بازدید کل : 22680
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

(

نحوه تشخیص قالب و افزونه های آلوده با ابزارهای اسکن آنلاین

افزایش امنیت وب سایت های وردپرسی یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه وبمستران قرار بگیرد. در واقع خرید هاست برای سایت و تصمیم گیری درباره ویژگی های آن مثل نیاز به پایداری که در هاست ابری قایل دستیابی است یا قیمت مناسب که در هاست ایرانی ارزان وجود دارد جزء اقدامات اولیه به شما می روند. بعد از آن شما باید بتوانید وب سایت خود را به خوبی حفظ کرده و مدیریت نمایید. به همین دلیل شناسایی کدهای مخرب در وردپرس از طریق اسکن سایت وردپرسی امری بسیار ضروری بشمار می رود. به منظور تشخیص قالب و افزونه های آلوده می توانید از ابزارهای آنلاین موجود استفاده نمایید. در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تصمیم داریم به یکی از بحث های مهم امنیتی وب سایت های وردپرسی یعنی اسکن سایت وردپرسی به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس بپردازیم. همچنین ابزارهای آنلاینی که برای این کار مناسب می باشند را به شما معرفی خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

موضوعاتی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، به شرح ذیل است:

  • ضرورت شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت
  • استفاده از ابزارهای آنلاین به منظور تشخیص قالب و افزونه های آلوده

ضرورت شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

قالب و افزونه ها در واقع بخش هایی به شمار می روند که روی امنیت وب سایت تاثیر مستقیم دارند. خیلی از افراد با این تصور که ما قالب و افزونه را از وب سایت های معتبر تهیه می کنیم دیگر اقدامی برای اسکن سایت وردپرسی خود به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس نمی کنند. اما موضوعی که باید به آن توجه داشته باشند این است که فرآیند شناسایی قالب و افزونه های آلوده هیچ ارتباطی با مرجعی که از آن تهیه شده اند ندارند. به همین دلیل شما باید به اسکن وب سایت وردپرسی به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس توجه لازم را داشته باشید.

 

 

موضوعی که در اینجا باید مورد توجه قرار بگیرد این است که اسکن دستی قالب ها یا افزونه ها به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس چندان کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد. چرا که شما باید انرژی و زمان زیادی را برای این کار صرف کنید. به همین دلیل شما به ابزاری نیاز دارید که به صورت خودکار قالب و افزونه ها را اسکن کرده و در صورت آلوده بودن آنها، این موضوع را به شما اطلاع دهد.

اسکن روزانه وب سایت وردپرسی مزیت های زیادی را برای شما به همراه دارد، از جمله:

  • با اسکن روزانه وب سایت وردپرسی خود شما می توانید مشکلات امنیتی را خیلی زود شناسایی کرده و از هک شدن وب سایت خود به کمک این مشکلات احتمالی جلوگیری نمایید.

آموزش تامین امنیت وردپرس و جلوگیری از هک وردپرس

  • در صورتی که کاربری به صورت غیرمجاز به وب سایت شما دسترسی داشته باشد، این امر می تواند روی پهنای باند وب سایت شما تایثرگذار باشد.
  • ممکن است اطلاعات حساسی مثل اطلاعات شخصی از جمله نام و نام خانوادگی یا شماره موبایل را از کاربران خود دریافت می کنید که اگر هکرها به آنها دسترسی پیدا کنند، دچار دردسر خواهید شد.
  • وب سایت شما به دلیل آلوده شدن به بدافزارها و کدهای مخرب در لیست سیاه گوگل قرار خواهد گرفت که روی عملکرد کل وب سایت شما تاثیر دارد.

تاثیر امنیت سایت بر سئو

  • همکاران و شرکای شما ممکن است برای بهبود شرایط وب سایت خود ریکدارکت ها و تبلیغات مختلفی را به وب سایت شما بدهند که مسئولیت محافظت از آنها نیز برعهده شما خواهد بود.

استفاده از ابزارهای آنلاین به منظور تشخیص قالب و افزونه های آلوده

شما می توانید بدون نیاز به اسکن تک به تک افزونه ها و قالب ها به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس و با استفاده از ابزارهای آنلاین تا حد زیادی با دقت و سرعت بیشتری قالب و افزونه های آلوده شده را شناسایی و مشکل موجود را حل نمایید. به همین منظور ما در ادامه ابزارهایی که برای این کار مناسب می باشند را به شما معرفی و نحوه استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

1- ابزار آنلاین تشخیص قالب و افزونه مخرب WPScans.com

شما می توانید با استفاده از این وب سایت و الگوریتم های هوشمندانه ای که در آن قرار گرفته است، تمامی باگ ها و مشکلات امنیتی وب سایت خود را شناسایی نمایید. شما به کمک آن می توانید قالب ها و افزونه های فعال روی وب سایت خود را شناسایی کرده و باگ های احتمالی ورژن دیتابیس را مشاهده نمایید. تنها کافیست آدرس سایت خود را در فیلد مربوطه وارد نوموده و روی دکمه START SCAN کلیک کنید.

ضرورت شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

2- شناسایی کدهای مخرب در وردپرس WordPress Security Scan

با استفاده از این وب سایت می توانید برنامه های کاربردی، افزونه ها، قالب ها و هاست سایت وردپرسی خود را آنالیز نمایید. در کنار آنالیز فوق در این وب سایت تعداد زیادی از صفحات وب سایت شما اسکن و کدهای HTML بد قرار گرفته در آن نیز شناسایی می شود.

شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

3- بررسی سلامت سایت وردپرسی با ابزار آنلاین Sitecheck.sucuri

یکی دیگر از وب سایت هایی که می توانید از آن برای اسکن وب سایت وردپرسی خود به منظور شناسایی کدهای مخرب در وردپرس استفاده کنید Sitecheck.sucuri است. با استفاده از این وب سایت قادر خواهید بود به صورت رایگان وب سایت خود را به صوت کامل اسکن نمایید. سپس اطلاعات به دست آمده را در قالب یک گزارش جامع به شما ارائه می دهد.

نحوه شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

4- تشخیص قالب و افزونه های آلوده وب سایت وردپرسی با WPrecon.com

شما می توانید با استفاده از این ابزار آنلاین سایت وردپرسی خود را کنترل نمایید. می توانید بررسی کنید که افزونه های فعال یا قالب های وب سایتتان چیست. همچنین این امکان برای شما مهیا می باشد که وب سایت خود را از نظر بدافزارها، لینک های خارجی، browsing ایمن و خیلی موارد دیگر مورد بررسی قرار دهید. تمامی این بررسی ها طی یک گزارش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آموزش نحوه شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

5- اسکن سایت وردپرسی با ابزار آنلاین WPloop

با استفاده از این وب سایت می توانید اطلاعاتی نظیر تلاش های ناموفق برای ورود به سیستم، قالب ها، افزونه ها، برچسب های متا، هدرها و به طور کلی تمامی فایل های موجود در وردپرس را بررسی کنید. همچنین یک گزارش کامل درباره بخش هایی که ممکن است وب سایت شما را دچار آسیب کند نیز به شما ارائه خواهد شد.

آموزش شناسایی کدهای مخرب در وردپرس با اسکن سایت

6- شناسایی کدهای مخرب با استفاده از WP Plugins Vulnerability Detector

یکی دیگر از وب سایت هایی که می توانید از آن برای شناسایی بخش های آسیب پذیر وب سایت خود و بدافزارهای احتمالی موجود استفاده کنید، WP Plugins Vulnerability Detector است. شما با استفاده از این ابزار می توانید از احتمال نفوذ هکرها به وب سایت خود جلوگیری کرده و از قالب ها، افزونه ها و محتوای وب سایت خود اطمینان حاصل نمایید. همچنین از وب سایت شما در برابر تزریق SQL، درخواست فایل PHP و حملات بروت فورس نیز محافظت خواهد شد. در کنار تمامی موارد عنوان شده نقاط آسیب پذیر وب سایت شما نیز شناسایی شده و ابزارهای مناسب برای محافظت از وب سایت نیز به شما معرفی می شود.

استفاده از ابزارهای آنلاین به منظور تشخیص قالب و افزونه های آلوده

7- اسکن سایت وردپرسی با برنامه WP Neuron

این وب سایت برای شناسایی نقاط آسیب پذیر افزونه ها، قالب ها، فایل های اصلی و کتابخانه بسیار مناسب است. همچنین رمزهای ضعیفی که برای حملات بروت فورس مناسب می باشند را شناسایی کرده و تمامی فایل ها را اسکن می کند تا اطمینان حاصل کند که از تمامی اسکریپت ها در برابر تهدیدات به خوبی محافظت شده است.

ابزارهای آنلاین به منظور تشخیص قالب و افزونه های آلوده

8- اسکن قالب و افزونه های آلوده با ابزار آنلاین Acunetix

شما می توانید با استفاده از Acunetix برای داشتن یک اسکن کامل از وب سایت های وردپرسی خود اقدام نمایید. همچنین وب سایت شما را از نظر SSL، SSRF، XSS، هدرها، تزریق SQL، افزونه ها، قالب ها، فایل های WP-CONFIG.PHP، پسوردهای مدیران و موارد این چنینی دیگر نیز مورد بررسی قرار می دهد. همچنین یک گزارش کامل درباره بخش های آسیب پذیر وب سایت و توصیه هایی درباره نحوه رفع آنها نیز ارائه خواهد شد.

نحوه تشخیص قالب و افزونه های آلوده

9- اسکن سلامت سایت وردپرسی با Virus Total

یکی از شرکت های تابع گوگل که یک اسکن امنیتی کامل برای شناسایی کدهای مخرب در وردپرس روی وب سایت شما انجام می دهد، شرکت Virus Total است. این ابزار آنلاین نه تنها وب سایت های وردپرسی را اسکن می کند، بلکه می توانید به کمک گزارش های آن از وب سایت خود در برابر تمامی تهدیدها محافظت نمایید.

آموزش نحوه تشخیص قالب و افزونه های آلوده

10- شناسایی کدهای مخرب در وردبرس به کمک ابزار Upguard

این برنامه تمامی اسکن های مورد نیاز وب سایت شما را انجام می دهد و در کنار آن هدرها، اطلاعات، اسکریپت ها، برچسب های متا، SSL، سرویس های ارتباطی و DNS و همچنین مرورگر ایمن گوگل را نیز سازماندهی می کند. با استفاده از این برنامه می توانید وب سایت خود را اسکن کرده و نقاط آسیب پذیر آن در قالب ها، افزونه ها و انقضای دامنه، ایمیل ها، پایگاه های داده، قدرت SSL، مدیریت، تایید اعتبار کاربر، اشتراک فایل و موارد دیگر را نیز بررسی می کند.

آموزش تشخیص قالب و افزونه های آلوده

11- مواجه با تهدیدات احتمالی وب سایت با ابزار آنلاین Pentest.Tools

این برنامه نیز وب سایت شما را به صورت کامل اسکن کرده و نقاط آسیب پذیر را شناسایی می کند. سپس اطلاعات به دست آمده را در قالب یک گزارش در فرمت PDF ارائه می دهد. شما با استفاده از این ابزار می توانید مشکلات و تهدیدهای وب سایت خود را شناسایی نمایید.

امکان تشخیص قالب و افزونه های آلوده

12- محافظت از وب سایت در برابر هکرها با Web Inspector

این وب سایت نیز یک اسکن کامل از وب سایت شما تهیه کرده و بدافزارها، ویروس های تروجان، فیشینگ ها، تهدیدات احتمالی موجود در قالب ها و افزونه ها، به روز رسانی های مشکوک و فعالیت های وب سایت شما را بررسی و تحلیل می کند.

امکان تشخیص قالب و افزونه های آلوده با اسکن وب سایت وردپرسی

13- اسکن سایت وردپرس WordPress Website Security Scanner by IsItWP

این ابزار توسط Sucuri طراحی شده است و در واقع ارائه دهنده راه حل های امنیتی بسیار مناسبی برای وب سایت شما است. البته شما می توانید از امکانات نسخه رایگان آن نیز تنها با وارد کردن آدرس وب سایت خود بهره ببرید. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده است و شما تنها با وارد کردن URL وب سایت خود می توانید آن را به صورت کامل اسکن کنید.

تشخیص قالب و افزونه های آلوده با اسکن وب سایت وردپرسی

راه های جلوگیری از هک شدن سایت

به منظور محافظت از وب سایت خود در برابر هکرها لازم است که یکسری نکات کلی را در نظر داشته و رعایت نمایید:

  • به هیچ عنوان نام کاربری و نامی که در وب سایت نمایش داده می شود را یکسان انتخاب نکنید.
  • برای ورود به وب سایت خود از یک ایمیل آدرس کاملا متفاوت استفاده کنید.
  • برای لاگین وردپرس خود محدودیت در نظر بگیرید. برای این منظور آموزش درخواست رمز عبور از قبل از نمایش صفحه لاگین وردپرس را مطالعه کنید.
    به منظور افزایش امنیت وب سایت وردپرسی خود از یک پسورد قوی استفاده کنید.
  • قابلیت تایید دو مرحله ای لاگین وردپرس را برای وب سایت فعال نمایید. در این خصوص آموزش فعالسازی تایید هویت دو مرحله‌ای گوگل هنگام ورود به وردپرس برای شما آماده شده است.
  • به صورت منظم وردپرس، قالب و افزونه های وب سایت خود را به روز رسانی نمایید. بدین منظور از آموزش تصویری نحوه بروز رسانی وردپرس کمک بگیرید.
  • به واسطه آموزش بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ در وردپرس در خصوص ببکاپ گیری منظم از سایت خود اقدام کنید.
  • افزونه ها و قالب هایی که از آنها استفاده نمی کنید را حذف نمایید.

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان فا تلاش ما بر این بود است تا نحوه تشخیص قالب و افزونه های آلوده وب سایت وردپرسی را به شما آموزش دهیم. همانطور که پیش تر نیز اشاره شد حفظ امنیت وب سایت به اندازه تهیه هاست  دارای اهمیت است. به همین دلیل است که در این مقاله ما تلاش کرده ایم تا یک راهنمای کامل در خصوص اسکن سایت وردپرسی باشیم و ابزارهای آنلاین مناسب برای شناسایی کدهای مخرب در وردپرس را به شما معرفی نماییم. دقت داشته باشید شایان ذکر است برخی سرویس های خاص همچون هاست ابری به دلیل استفاده از تجهیزات امنیتی و فایروال های قدتمند دارای امنیت فوق العاده بالایی نسبت به هاست های معمولی هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می توانید از طریق بخش دیدگاه های همین مقاله با ما همراه باشید.

منبع : میزبان فا



:: برچسب‌ها: تشخیص قالب و افزونه های آلوده با ابزارهای اسکن آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : پنج شنبه 13 آبان 1400

چگونه از پوشه ادمین وردپرس (wp-admin) خود محافظت کنیم

چگونه از پوشه ادمین وردپرس (wp-admin) خود محافظت کنیم
آموزش وردپرس
چگونه از پوشه ادمین وردپرس (wp-admin) خود محافظت کنیم

همین طور که از عنوان مطلب متوجه شدین هدف حفاظت از پوشه مدیریت وردپرس است. که البته این یک گزینه کاملاً اختیاری است و خود وردپرس به اندازه کافی امن هست. از این مورد برای محافظت در مواقعی استفاده میشه که هکر پسورد ادمین رو داره و به نحوی اون رو بدست آورده (یکی از […]

 

همین طور که از عنوان مطلب متوجه شدین هدف حفاظت از پوشه مدیریت وردپرس است. که البته این یک گزینه کاملاً اختیاری است و خود وردپرس به اندازه کافی امن هست. از این مورد برای محافظت در مواقعی استفاده میشه که هکر پسورد ادمین رو داره و به نحوی اون رو بدست آورده (یکی از این روش ها حملات DDOS و نفوذ به سرور هست). پس پیشنهاد میکنم این کار رو انجام بدین تا یک لایه امنیتی بیشتر به وردپرس خودتون اضافه کنید تا خیالتون از همه نظر راحت باشه.
در این مقاله قصد دارم تا نحوه افزودن پسورد به دایرکتوری wp-admin رو در هاستینگ cPanel آموزش بدیم، خوب بریم سراغ اصل مطلب.

اول از همه وارد cPanel سایتتون بشید و به دنبال گزینه “Password Protect Directories” بگردید و روی آیکونش کلیک کنید.

بعد از کیلک کردن روی آیکون برای شما یک پاپ آپ باز میشه که باید پوشه wp-admin رو انتخاب کنید. بعد ازا نتخاب یک صفحه مثل صفحه زیر براتون باز میشه.
wp-admin_password_02

تیک گزینه “Password Protect this Directory” رو بزنید و برای دایرکتوریتون یک نام کاربری و رمزعبور تعریف کنید.

همین! الآن شما یک لایه محافظ برای ورود به بخش مدیریت وردپرس دارید.

 

حل مشکل آجاکس (admin-ajax.php)

این کار رو حتماً انجام بدین، خیلی از افزونه های آجاکس و شاید قالب وردپرس شما به مشکل بر میخورن. پس مراحل زیر رو انجام بدین:
توی پوشه wp-admin یک فایل بدون نام و با پسوند .htaccess بسازید. اگر موجوده ویرایش کنید و کد های زیر رو توش اضافه کنید:

<Files admin-ajax.php>
Order allow,deny
Allow from all
Satisfy any
</Files>


منبع:www.rtl-theme.com


:: برچسب‌ها: حفاظتاز پوشه ادمین وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : پنج شنبه 13 آبان 1400

میخوام یه هاست خوب بهتون معرفی کنم که تا فعلا که من ازشون استفاده میکنم پشتیبانی و آپ تایم خوبی داره و من ازش راضی هستم

فکر نمیکردم اینقدر کیفیتش خوب باشه انتظار آنچنانی ازش نداشتم ولی خریدم و فکرش نمیکردم اینقدر سرعت خوبی داشته باشه

قبلا یه هاست دیگه داشتم در مقایسه با این سرعتش خیلی پایین بود تا اینکه اتفاقی با این هاست اشنا شدم

ارزش نگاه کردن داره

دیدن سایت

 

سوالی داشتین  بپرسین



:: برچسب‌ها: هاست ارزان , هاست با کیفیت , هاست ایران , هاست آلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : یک شنبه 14 دی 1399

لینک وبتوکیکی از بهترین ها

 

webtook.com

تخفیف ویژه 50 درصد دارن

حتما خدماتشون رو ببین ضرر نداره

 



:: برچسب‌ها: وبتوک , webtook , com , webtook , ir ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 6 دی 1399

امروزه به علت خرید و فروش زیاد زمین های کشاورزی و نبودن معیار خاصی برای قیمت گذاری خیلی ها با مشکل مواجه می شوند

زمین های مسکونی با توجه به عرف منطقه قیمت گذاری می شوند اما به دلیل اینکه میزان زمین های کشاورزی کشور زیاد و پراکندگی نیز بسیار است. ممکن است در هر روستا یا شهرستانی قیمتی کاذب و یا دور از انتظار بر روی زمین بگذارند

 

بهترین روش برای قیمت گذاری زمین های کشاورزی به شرح زیر می باشد

معیار اصلی قیمت گذاری زمین های کشاورزی چند عامل می باشد

1- میزان حاصلخیزی زمین

2- ابی و یا دیم بودن زمین

3- میزان نزدیکی به راه های ارتباطی و تیرهای برق و خطوط آب و گاز

4- مقدار شیب زمین

5- امکانات اضافه زمین مانند دیوار و حصار و چاه و سهمیه آب

موارد بالا تاثیر جزئی بر روی قیمت زمین دارند در حدود 25 درصد قیمت زمین به موارد بالا مربوط می شود

5- مورد اصلی برای قیمت گذاری یک زمین نوع محصول رویشی هر ساله در آن زمین و اگر کشت نمی شود زمین های اطراف آن و محاسبه مقدار بازدهی و تولید محصول در هر متر مربع و جمع زدن حجم محصول تولید شده ضربدر قیمت متوسط فروش محصول ضربدر 10 سال

یعنی در اصل برای خرید یک زمین کشاورزی باید مبلغی معادل سوددهی 10 ساله یک زمین به صاحب زمین پرداخت شود

اصلی که امروزه اصلا رعایت نمی شود مخصوصا در روستای های شمالی کشور

برای مثال برای یک قطعه زمین 2000 متری دیم که با جاده فاصله دارد و محصول آن گندم بوده و در هر 5 متر مربع یک کیلوگرم گندم برداشت می شود حدود 400 کیلوگرم تولید گندم در سال داریم که قیمت هر کیلو در حدود 500 الی 700 تومان و میانگین 600 تومان برابر می شود با 240000 تومان سود سالانه ضربدر 10 سال

برابر می شود با 2 ملیون و چهارصد هزار تومان که قیمتی منصفانه است

برای محاسبه ارزش قیمتی یک باغ نیز می توان از همین روش استفاده شود فقط باید توجه شود که قیمت محصولات باغی به قیمت فروش به میادین تره بار محاسبه شود نه مغازه های داخل شهر

 



:: برچسب‌ها: روش دقیق قیمت گذاری بر روی زمین های کشاورزی , زمین , کشاورزی , نحوه قیمت گذاری , دقیق قیمت , rdlj cldk , ;ah,vcd , nrdr , ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : دو شنبه 25 آبان 1394

همیشه بگید من عالیم

این دروغ نیست . این سرکار گذاشتن به خودت نیست

زمانی که این جمله رو میگید اگه عالی هم نباشید چند ثانیه دیگه  خود به خود عالی میشید



:: برچسب‌ها: جملات مثبت بکار ببرید ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : یک شنبه 30 آذر 1393

دوستان دوست دارند چی آموزش بدم اونایی که میتونم آموزش بدمو میدم مثلا فیزیک میتونم آموزش بدم در صورتی که مایلید یاد بگیرید نظر بذارید

یا چطوره آموزش ساخت وسایل الکتریکی رو بدم؟

اگر مایلید به پست زیر بروید ونظر بذارید:

 http://takht.etaha.com/post18945/آموزش_رایگان/



:: برچسب‌ها: آموزش رایگان , ساخت , ساخت وسایل الکترونیکی , الکتریکی , ساخت , طراحی , ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : دو شنبه 23 دی 1392

تشت چیست ؟ کلمه ای الکترومکانیکی که شتاب بز بندری را دو برابر میکند



:: برچسب‌ها: تشت چیست ؟ , ;gli fknvd , jv[li , ljv[l , jaj]dsj? , jaj , تشت , کاری , کلمه بندری , ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : پنج شنبه 13 تير 1392

خخخخخخ

خخخخخخخخخخخخ چیست ؟

تیکاف یک رودونی به مدت 10 ثانیه قبل از تف کردن

 



:: برچسب‌ها: کلمه ی بندری , تف , تیکاف , جالب , خندهدار , خنده دار , ;glhj fknvd , jt , jd;ht , ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : پنج شنبه 13 تير 1392

 

منجل

یه منجل عشق تقدیم به تو ، عشق مال خوت بی زحمت منجل خالی بکو مال مردومن



:: برچسب‌ها: منجل (sms) , نانو , نانو فیزیک , فناوری نانو , چ ج ح خ ه ع غ ف ق ث ص ض گ ک م ن ت ا ل ب ی س ش / , و ئ د ذ ر ز ط ظ پ÷ ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : چهار شنبه 12 تير 1392

برای دریافت جواب تستها روی لینک زیر ککلیک کنید:

http://sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=1&id=986



:: برچسب‌ها: دانلود جواب سوالات کنکور سراسری 92(کلیه ی رشته ها-ریاضی و فیزیک-تجربی-انسانی فنی) , پاسخهای تستی , کنکور سراسری 1392 , دانلود پاسخنامه , نادونم , نادنم , اکنم , ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : یک شنبه 9 تير 1392
ن : takht
ت : شنبه 8 تير 1392

 

مه نادُنُم که چِطُوکا ، اسير مِهر تو بودُم

تو نادُني که چِطُوکا ، وا چنگِ عشق مِه کَفتي

تگفتَه زير کَهورَم ، وا نُن و مَهوَت اَسازُم

چه بو که جُنِ خو تُمدا ، ولي نَمُندي و رفتي

.

بله عزيز هميشَه م ، تَمُم حرفُ صحبتِ پولِن

کسي که پول و پَله ايني ، اميدُني هَمَه گولِن

.

فخير اَگَه فرشتَه بُبوت اَم ، محلِّ تولَه سَغ ايني

تَوُنِ خاردِنِ يَک رو ، نُن ِجُو و مُمَغ ايني

.

تو دُختِ تاجر بندِر ، مه چوکِ پاسبُن سادَه

دُلم وا دردِ تو ناخا ، اَمُنتيم پَسُم هادَه

.

مه نادُنُم که چطوکا ، اسير عشق تو بودُم

دِلُم سياهِن اَ دستِت ، قسم وا شعر و سرودُم

منبع:rami.ir



:: برچسب‌ها: گول و پول(مه نادُنُم که چطوکا)-شعر بندری-بندرعباس , گول و پول , (مه نادُنُم که چطوکا)-شعر بندری , -بندرعباس , نادونوم , نادنم , رتم , رتوم , کتم , کتوم , سرچاهون , سرچاهه , sv]hii , sv]hi , k , ;lkcdg , کمنزیل , ,
:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : دو شنبه 3 تير 1392
ن : takht
ت : یک شنبه 2 تير 1392

عرق‌کردن یک کارکرد پایه‌ای در بدن است. تبخیر‌ عرق، حرارت را از سطح پوست خارج و شما را خنک می‌کند اما عرق در عین حال مکانی برای رشد باکتری‌هاست و به اصطلاح باعث ایجاد یک «اثر انگشت» میکروبی منحصر به فرد می‌شود که تعیین‌کننده میزان جذابیت شما برای پشه‌های حامل انگل‌ها و ویروس‌های عامل ایجاد‌کننده مالاریا، تب‌دنگی و تب‌زرد هستند.
بنابراین عرق هر فرد با توجه به باکتری‌هایی که روی آن رشد و آن را تجزیه می‌کنند، واجد ویژگی‌های منحصربه فردی است.
عرق و بوی بدن
تعریق معمولا هنگامی رخ می‌دهد که ورزش می‌کنید یا تقلای بدنی انجام می‌دهید، در آب‌و‌هوای گرم قرار دارید یا عصبی، مضطرب و تحت استرس هستید. این نوع عرق کردن، فرآیندی طبیعی و سالم است.عرق کردن به خودی‌خود چندان آزاردهنده نیست، بیشتر بوی بدن است که مشکل‌آفرین است. در واقع عرق بویی ندارد اما هنگامی که عرق در تماس با باکتری‌های روی پوست شما قرار می‌گیرد، بوی ناخوشایندی ایجاد می‌کند.
تغییرات غیرمعمول در عرق کردن- چه عرق کردن مفرط (هیپرهیدروز) یا کم عرق کردن یا عرق نکردن (آنهیدروز)- ممکن است مشکلاتی برای فرد مبتلا ایجاد کند. به غیر از این تغییرات بوی بدن ممکن است نشانه‌ای از یک مشکل پزشکی باشد.
اما در موارد طبیعی، با تغییرات سبک زندگی و درمان‌های خانگی می‌توانید به‌طور موثر این علایم را برطرف کنید. در برخی موارد ممکن است لازم باشد از فرآورده‌های ضدتعریق یا دئودرانت استفاده کنید.
چرا عرق ممکن است بوی آمونیاک بگیرد؟
در افرادی که رژیم غذایی پرپروتئین و کم‌کربوهیدرات (کم قند) مصرف می‌کنند، عرق بدن مملو از آمونیاک می‌شود. فردی که چنین رژیم غذایی را دارد، وقتی شروع به ورزش می‌کند، بدنش مجبور می‌شود پس از مصرف ذخایر گلیکوژن (شکل ذخیره‌ای قند در بدن) از پروتئین‌ها برای ایجاد انرژی لازم استفاده کند.

برای انجام این کار اسیدهای آمینه – واحد ساختمانی پروتئین‌ها- به ترکیب‌های گوناگون تبدیل می‌شوند از جمله گلوکز (قند) که برای تامین انرژی عضلات لازم است. در این فرآیند ترکیب‌های زائدی از جمله آمونیاک ایجاد می‌شود. به‌طورمعمول آمونیاک (که در مقادیر زیاد بسیار بدبو است) در بدن به اوره (که بوی بد آن کمتر است) تبدیل و از طریق ادرار دفع می‌شود اما اگر مقدار زیادی آمونیاک تولید شود و بدن نتواند با تبدیل آن به اوره، آن را از بدن دفع کند؛ مقداری از آن وارد عرق می‌شود. در عین حال مقدار زیادی آمونیاک می‌تواند کارکرد عصبی را مختل کند و باعث خستگی عضلانی شود.
غدد عرق آپوکرین
این غدد در عمق (لایه میانی پوست) در کنار فولیکول (پیاز) مو قرار دارند.ترشحات این غدد نقشی در تنظیم درجه حرارت بدن ندارد، بوی عرق ناشی از آنهاست و تصور بر این است که در ارتباط شیمیایی میان افراد دخیل هستند.
غدد سباسه یا چربی
غدد سباسه در همه بدن به جز کف دست و پا پراکنده هستند. بزرگ‌ترین و پرشمارترین غدد سباسه در پوست سر، پیشانی، گونه‌ها و چانه قرار دارند.این غدد، سبوم (ماده‌ای روغنی) را ترشح می‌کنند که سطح پوست و موها را چرب و محافظت می‌کند.
غدد عرق اکرین
این غدد عمدتا در کف دست و پای شما و در رده‌های بعدی در سر، تنه و اندام‌ها (دست و پا) قرار دارند.این غدد برای کمک به تنظیم درجه حرارت بدن، عرق ترشح می‌کنند.

غذاهایی که بوی عرق را زیاد می‌کنند
متخصصان معتقدند عوامل متعددی می‌توانند در تعریق بیش از حد و افزایش بوی عرق بدن نقش داشته باشند که مصرف برخی موادغذایی از جمله آنهاست.
متخصصان تغذیه و سلامت می‌گویند: مصرف بیش از حد غذاهای تند به افزایش سطح گوگرد در بدن منجر می‌شود که این ماده باید از طریق پوست و یا از راه بازدم از بدن دفع شود و همین امر تعریق را تشدید می‌کند. به این ترتیب توصیه می‌شود که در مصرف غذاهای تند حاوی سیر و پیاز حد تعادل را نگه دارید.
بعلاوه مصرف بیش از حد شکلات، چای و قهوه باعث افزایش تعریق می‌شود چرا که ۱۰ درصد از این مواد پس از مصرف در بدن فرآوری نشده و به تعریق زیاد منجر می‌شود و بوی عرق را نیز تشدید می‌کند.
مصرف هله‌هوله‌ها و تنقلات ناسالم نیز باعث تجمع سلول‌های چربی در بدن می‌شود و این امر یکی از دلایل اصلی افزایش تعریق و بوی عرق است. بعلاوه مصرف غذاهایی که حاوی مقدار زیادی شکر، نمک و روغن هیدروژنه هستند، توصیه نمی‌شود.
علاوه بر اینها مصرف زیاد مواد لبنی که سرشار از پروتئین هستند منجر به آزاد شدن سولفید هیدروژن و ماده دیگری موسوم به «متیل مرکاپتان» در بدن می‌شود و این دو ترکیب نیز به نوبه خود بوی عرق را تشدید می‌کنند.سیگار و سایر محصولات دخانی نیز از عوامل مهم تشدیدکننده بوی نامطبوع عرق هستند.

منبع:oxis.ir/



:: برچسب‌ها: غذاهایی که بوی عرق را زیاد می‌کنند , عرق , غذا , بو , بوی , زیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 1 تير 1392

«گرده گل» یا «گرده زنبور عسل» که گاهی اوقات حتی «غذای کامل» نیز خوانده می‌شود خواص بیشمار و فوق‌العاده‌ای برای بدن دارد و حاوی بیش از ۹۶ نوع ماده مغذی مختلف است.

گرده گل حاوی تمام انواع ریزمغذی‌های ضروری برای سلامت بدن است و تقریبا ۴۰ درصد از آن را پروتئین تشکیل می‌دهد که تمام این پروتئین‌ها قابل استفاده و مفید هستند.

به گزارش پایگاه اینترنتی Ehow، یکی از مهم‌ترین و بارزترین خواص گرده گل تقویت سیستم ایمنی بدن است. گرده گل به دلیل دارا بودن ویتامین ب کمپلکس، ویتامین‌های دیگر، مواد معدنی، پروتئین‌ها و مهم‌تر از آن آنتی‌اکسیدان‌های مفید با مولکول‌های رادیکال‌ آزاد که به سلول‌ها آسیب می‌رسانند، مبارزه می‌کند.

برخی دیگر از خواص مهم این محصول طبیعی و مقوی عبارتند از:

- کاهش استرس: این ماده خوراکی به دلیل ترکیبات خاص و سودمند موجود در آن به حفظ تعادل و تنظیم احساسات فرد کمک می‌کند و توان مقابله با استرس‌های روزانه را افزایش می‌دهد.

- افزایش قوا و استحکام بدن: گرده گل همچنین انرژی، قدرت و توان جسمی را افزایش می‌دهد. ورزشکاران معتقدند که مصرف گرده گل به سرعت و چابکی آنان می‌افزاید و انرژی کافی را برای انجام تمرینات ورزشی در اختیار آنان قرار می‌دهد.

- تاثیرات ضد پیری: در دوران باستان، مصریان و چینی‌ها معتقد بودند که گرده گل منبعی برای حفظ جوانی است. امروزه نیز تاثیر این ماده تایید شده است زیرا نه تنها برای استحکام بدن فرد تاثیر مثبت دارد بلکه زیبایی پوست، مو و ظاهر بدن را بهبود می‌دهد. گرده گل همچنین به تقویت حافظه، تمرکز و توانایی ذهن کمک می‌کند که از این جهت برای سالمندان خوردنی مفیدی است.

- تاثیر گرده گل بر آلرژی: گرده گل از علائم آلرژی‌ها یا تب یونجه در افراد مبتلا به این بیماری‌ها می‌کاهد. همچنین توصیه می‌شود برای بهره‌مندی بیشتر از فوائد گرده گل از نوع محلی آن استفاده شود و افراد مبتلا به آلرژی شش هفته پیش از شروع فصل آلرژی، مصرف آن را آغاز کنند.

- کنترل کننده وزن: فایده مهم دیگر گرده گل تاثیر آن در کنترل وزن است. این ماده خوراکی با تاثیرگذاری بر غده هیپوتالاموس در کنترل وزن نقش مهمی ایفا می‌کند و به تحریک متابولیسم به تنظیم، متعادل‌سازی و کنترل وزن کمک می‌کند.

منبع:oxis.ir/



:: برچسب‌ها: خواص گرده گل؛ نیروبخش و انرژی‌زا , بهترین خواص , خاصیت غذایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 1 تير 1392

 

نکات وبلاگ نویسی

بدون شك هر كاري رمز و راز خاص خود را داراست و وبلاگنويسي هم از اين قاعد مستثني نيست، با رعايت نكاتي كوچك ميتوان نتيجه اي بسيار بهتر گرفت .من در اين نكاتي از وبلاگنويسي برايتان آورده ام كه توجه به آنها بدون شك موجب موفقيت بيشتر وبلاگ شما خواهد بود.
1) به قانون كپي رايت وفادار باشيد.
(اگر ميخواهيد صرفا با كپي و پيست كردن مطالب ديگران مطالب خود را اداره كنيد بدانيد كه هيچگاه صاحب يك وبلاگ مفيد و موفق نخواهيد شد به جاي اين كار سعي كنيد هرگاه مطلبي را كپي برداي ميكنيد حتما منبع اصلي را با عنوان ماخذ ذكر كنيد اين كار باعث جلب اعتماد مخاطبان ميشود و آنها ميدانند كه شما از خودتان نيز حرفي براي گفتن داريد . فرض كنيد من وبلاگ شما بيايم و ببينم مطلبي كه ميدانم مال شما نيست را قبلا خوانده ام و شما طوري وانمود كرده ايد كه انگار مطلب متعلق به شماست يقينا به شما و وبلاگتان اعتماد نخواهم كرد)
2) همه ي نظرات خوانندگان شما قابل احترامند .
(ممكن است وبلاگ شما موافقان و مخالفاني داشته باشد . داشتن مخالف اصلا معناي بدي ندارد بلكه به نظر من داشتن مخالف در وبلاگ نويسي بسيار عاليست زيرا اين نشان ميدهد كه شخصي با تمام دقت وبلاگ شما را مطالعه كرده و براساس تفكر ميخواهد به شما چيزي ثابت كند زيرا شما او را به فكركردن واداشته ايد . و يا وبلاگ شما در حال پيش رفت است و اين موضوع از طرف رقيبان شما قابل تحمل نيست و آنان ميخواهند شما را دلسرد كنند و يا اگر كسي بر اساس تفكري سطحي با شما مخالفت كرد كه ديگر اصلا جاي نگراني نيست زيرا هميشه همه جور آدمي پيدا ميشوند)
3) مطلب اختصاصي خودتان را در وبلاگتان بفرستيد .
( مانند نكته ي اول اگر شما مطلبي منحصر به فرد ارايه كنيد كه صاحب اصلي آن خودتان باشيد حتما خوانندگانتان را وادار ميكنيد كه به وبلاگ شما برگردند زيرا آنها ميدانند كه با ورود به وبلاگ شما با مطالبي روبه رو ميشوند كه تاكنون آنرا جايي نديده اند وگرنه خوانندگان هميشه در جستجوي بهترين منابع هستند)
4
) مطالب بحث برانگيز شما بهتر است توسط مخالفان وبلاگتان خوانده شود . (اگر براي اين موضوع مطلب مينويسيد كه صرفا تحسين موفقانتان را برانگيزد بايد بگويم كه داريد وقتتان را تلف ميكنيد مگر اينكه وبلاگ شما يك وبلاگ براي ارايه ي خدمات يا يك فروشگاه و كسب درآمد باشد ولي از آنجا كه بيشتر وبلاگ نويسان به ارايه ي عقايد خود و يا ديگران مپردازند داشتن شنيدن نظرات مخالفان در اين وبلاگها بيشتر ميتواند به موفقيت وبلاگ كمك كند)
5) از كم بودن تعداد نظرات نگران نباشيد .
( تعداد كمي از افرادي كه در اينترنت هستند نظرشان را در مورد صفحه هايي كه ميبينند بيان ميكنند پس نبايد نگران اين موضوع نباشيد و اگر تعداد نظرات شما پايين است دليل آن لزوما خوب نبودن مطالب شما نيست و كاملا طبيعي است و اگر ميبينيد كه بعضي وبلاگها تعداد نظرهايشان بالاست اين لزوما بدليل خوب بودن مطالبشان نيست)
6) به تيتر وبلاگ خود حساس باشيد .
(شايد به جرات بتوانم بگويم مهمترين و اولين چيزي كه براي وبلاگ خود بايد به آن توجه كنيد عنوان وبلاگتان است زيرا عنوان صفحه در خيلي جاها كه ممكن است خودتان هم ندانيد به نمايش درآيد مثلا عنوان صفحه يكي از اولين چيزهايي است كه موتورهاي جستجو براي ليست كردن نتايج جستجو از آن استفاده ميكنند و يا موقعي كه شما وبلاگتان را بروز ميكنيد عنوان وبلاگتان در صفحه ي اول سرويس وبلاگنويسي شما در قسمت آخرين وبلاگهاي بروز شده به نمايش در ميآيد و میتواند براي شما بازديدكننده جذب كند و همچنين شما بايد با عنوان وبلاگ با ديگران تبادل لينك كنيد . حال يك مثال ميزنم اكنون كه شما به وبلاگ من آمده ايد به احتمال زياد لينك من را با عنواني كه بسيار با آموزش وبلاگنويسي ارتباط دارد ديديد و كليك كرديد حال فرض كنيد عنوان وبلاگ من چيز ديگري آموزش وبلاگ نویسی بود نتيجه اين ميشد كه به احتمال زياد شما به وبلاگ من نميآمديد و يا كساني ميآمدنند كه نيازي به مطالب وبلاگ من نداشتند و بلافاصله وبلاگم را ترك ميكردند)
7) دغدغه ي شما افزايش عددي آمار نباشد .
(رسيدن به عدد ده هزار يا صد هزار اصلا مهم نيست .نبايد هم و غم شما اين باشد كه مثلا فلان تعداد بازديدكننده داشته باشيد زيرا اين مساله براي بسياري از بازديدكنندگان اهميت ندارد و اصولا بيشتر بازديدكنندگان نميدانند كه آيا اين مساله اهميت دارد يا نه . در ضمن اگر قرار باشد كه صرفا عدد آمار بالا رود من همين الان ميتوانم كاري كنم كه بازديدكنندگان فكر كنند كه من در روز دهها هزار بازديد دارم ولي آيا تقلب كردن براي اين كار ضرورتي دارد به نظر شخص بنده اصلا اين مساله براي وبلاگ نويس نبايد مهم باشد و به جاي آن به فكر افزايش كيفيت وبلاگ خود باشيد مطمعن باشيد آمار شما هم به مرور زمان و آن هم بصورت واقعي افزايش پيدا خواهد كرد)
8) آمارتان را تحليل كنيد
. ( گرچه گفتم كه افزايش آمار برايتان مهم نباشد ولي اين به معناي آن نيست كه شمارنده و تحليل كننده ي سايت در وبلاگ خود قرار ندهيد زيرا اين شمارنده ها علاوه بر شمارش تعداد بازديدهاي شما اطلاعات مهم ديگري هم ارايه ميكنند مثلا در همين وبگذر يا پرشين استت كه من هم از آنها استفاده ميكنم شما ميتوانيد با بازديدكنندگانتان آشنا شويد ، بفهميد از چه كشورها و شهرهايي وارد وبلاگتان ميشوند ، بصورت مستقيم مياييند يا با لينك شما در يك سايت مشخص ، از چه سيستم عامل مرورگر يا برنامه ي خاصي براي ديدين وبلاگ شما استفاده ميكنند ،بيشتر چه ساعاتي ميايند و...  و شما ميتوانيد با تحليل اين مسايل خيلي بهتر وبلاگتان را مديريت كنيد زيرا ميتوانيد به بسياري از نيازهاي كاربرانتان پي ببريد)
9) كامنت گزاران دايمي وبلاگ خود را بشناسيد .
(من خودم در اين مدتي كه وبلاگ نويسي ميكنم با بسياري آشنا و با بسياري از عزيزان بشدت صميمي شده ام و آنها را جز بهترين دوستان خود ميدانم شما هم به اين مساله كه چه كساني همراه هميشگي شما هستند پي ببريد مثلا هميشه كساني هستند كه بصورت مرتب براي شما نظر ميگذارند انگار كه بخواهند غير مستقيم بگويند با شما همراهي ميكنند، شما براي آنها پيغام اختصاصي بگزاريد زيرا آنها كه براي شما وقت گذاشته اند لياقت اين را دارند كه برايشان وقت بگزاريد در ضمن اين ها كساني هستند كه هميشه شما را به ديگران توصيه ميكنند و براي شما و وبلاگتان ارزش قايلند حتي ممكن است بعضي از آنها دكتر ، استاد دانشگاه ، معلم ، دانشجو و يا دانش آموز باشند كه به شاگردان ، دوستها و يا همكلاسي هايشان شما را توصيه ميكنند)
10)به سايتي كه وبلاگ را از آن ميگيريد حساس باشيد .
(سعي كنيد قبل از شروع وبلاگ نويسي و در صورت لزوم همين حالا درباره ي سرويس دهندهاي وبلاگ تحقيق كنيد و سرويس دهنده اي را برگزينيد كه براي شما مناسب تر باشد زيرا هركدام از اين سايت ها مزايا و معايبي دارند حتي من توصيه ميكنم اگر دانش و هزينه ي كافي داريد از دامنه ي شخصي استفاده كنيد ولي اگر چنين نيست اين كار لزومي ندارد مثلا بنده که وبلاگهای زیادی در بلاگفا دارم دیگر قصد ندارم بر روی این سرویس دهند وبلاگی ایجاد کنم زيرا بلاگفا روز به روز در حال افزايش محدوديت هاست و ديگر نميتوان از بسياري كدها و كلمه ها در اين سرويس دهنده استفاده كرد كه البته بعضي از اين محدوديت ها بجاست ولي بهرحال براي كاربراني چون من و بسياري از عزيزان اين مساله خوشايند نيست)
11) تبادل لينك كنيد .
(به وبلاگهاي ديگر برويد و به آنهايي كه موضوع وبلاگشان به موضوع وبلاگ شما نزديكتر است پيشنهاد تبادل لينك بدهيد در ضمن سعي كنيد با آنهايي تبادل لينك كنيد كه وضيعيت وبلاگشان درحد وبلاگ شما يا بهتر است البته همه دوست دارند كه با بهترين وبلاگها تبادل لينك كنند اما اگر وبلاگهاي بالاتر از خودتان حاضر به تبادل لينك نيستند با هر وبلاگي كه توانستيد تبادل لينك كنيد)
12) لينك وبلاگتان را ثبت كنيد .
(در هر سايت و هر جايي كه ميتوانيد وبلاگتان را ثبت كنيد مثلا در ثبت وبلاگ سرويس دهنده و يا سايتهاي ثبت لينك و سايت هاي تبادل لينك كه من مواردي از اين نوع سايت ها را برايتان معرفي كرده ام و در آينده هم بيشتر از اين نوع سايت معرفي خواهم كرد)
13) در سايتهاي دوست يابي عضو شويد  .
(در سايت هاي دوست يابي عضو شويد و در آنها فعاليت داشته باشيد در ضمن در پروفايل خود در اين سايتها حتما لينك وبلاگ خود را درج كنيد)
14) كار با برنامه هاي مالتي مديا را ياد بگيريد .
(حتما عكسهايي كه بر روي آنها آدرس سايت درج شده يا آهنگهايي كه در خود يك يك آدرس سايت دارند و يا كليپ هاي موبايل كه در ابتدا و انتهاي خود يك آدرس سايت را نشان ميدهند ديده ايد اين فايل هاي مالتي مديا با استفاده از وسايلي مانند بلوتوث موبايل به صورت درختي و به سرعت گسترش ميابند و لينك شما را با خود به دور افتاده ترين نقاط كه شما حتي فكرش را هم نميكنيد ميبرند و براينتان تبلیغ مينمایند البته باز هم تاكيد ميكنم به قانون كپي رايت وفادار باشيد)
15) براي ديگران كامنت بگزاريد .
( به وبلاگ ديگران برويد و برايشان كامنت بگزاريد اگر شما با مطالعه وبلاگ او برايش كامنتي آگاهانه بگزاريد(نه اينكه بدون مطالعه بگوييد وبلاگ زيبايي داري) او هم به احتمال زياد خواهد آمد و وبلاگ شما را مطالعه كرده برايتان نظر ميگزارد . پس اين يك روش موثر براي جمع آوري نظرات ديگران نيز ميباشد در ضمن تا حد امکان از خصوصی کردن نظر خودداری نمایید تا احتمال اینکه غیر از نویسنده کسان دیگری نیز بعد از مطالعه ی نظر شما به وبلاگتان بیایند زیاد شود)
16) رنگ زمينه ي روشن و رنگ نوشته ي تيره را برگزينيد .
(سعي كنيد براي زمينه ي وبلاگتان از رنگ روشن تر(مثلا سفيد) و براي رنگ متنهايتان از رنگهاي تيره تر استفاده كنيد (مثلا مشكي) و اين بدليل آن است كه رنگ زمينه ي تيره با رنگ متن سفيد بشدت موجب خستگي چشمان ميشود(ميتوانيد خودتان امتحان كنيد) و اين كاربرانتان را ناراحت خواهد كرد (البته هميشه استثنا وجود دارند مثل وبلاگهايي كه در مورد هك هستنيد يا وبلاگهايي كه موضوعي بسيار غمگين دارند)
17) از بكار بردن فونتهاي رنگارنگ تا حد امكان بپرهيزيد .
(استفاده ي بيش از حد از فونتهاي رنگارنگ باعث خواهد شد كه وبلاگ شما كودكانه جلوه كند البته اگر وبلاگ شما واقعا براي سنين كمتر از 8 سال ساخته شده وبلاگتان يك استثنا است و ميتوانيد اين نكته را ناديده بگيريد پس اگر چنين نيست به اين نكته حساس باشيد)
18) در استفاده از جاوا اسكريپت حساس باشيد  .
(به نظر من در بسياري از مواقع جاوا اسكريپت همانند نمك غذا عمل ميكند كه مقدار مناسبي از آن ميتواند طعم غذا را دگرگون و مطلوب كند ولي شما موظب باشيد شورش نكنيد زيرا استفاده زياد از جاوا اسكريپت ميتواند اثرات نامطلوبي روي صفحات شما داشته باشد و حتي بعضي از وقتها باعث ميشود كدها بدرستي عمل نكنند من در وبلاگنويسان كم تجربه تر بيشتر ديده ام كه دوست دارند تمام كدهايي كه وجود دارند را به صورت يك جا در صفحه شان استفاده كنند در حالي كه اين كار اصلا حرفه اي نيست به جاي اين كار سعي كنيد هرچند وقت يك بار كدهاي قبلي را برداريد و از كدهاي جديد استفاده كنيد تا ضمن اينكه صفحه تان با كدهاي زيادي بهم نريزد در وبلاگتان هم تنوع داشته باشيد)
19) لينكهاي خارجي را در پنجره ي جديد و لينكهاي داخلي را در خود پنجره باز كنيد .
(اگر دقت كرده باشيد هنگام لينك دادن ميتوانيد تعيين كنيد كه لينك در خود پنجره باز شود يا در پنجره ي جديد گرچه اين مساله هم به عواملي بستگي دارد و هم ميتواند سليقه اي باشد اما سعي كنيد اگر به خارج از وبلاگ خود لينك ميدهيد مثلا به وبلاگ دوستتان لينك در پنجره ي جديد باز شود و اگر به داخل وبلاگ خود(مثلا از پستي به پست ديگر) لينك ميدهيد لينك در خود پنجره باز شود)
20) وبلاگتان را سبك كنيد  .
(استفاده زياد از تصاوير و ساير عناصري كه وزن وبلاگ شما را افزايش ميدهند نه تنها به سود شما نيست بلكه هميشه به ضرر شماست خصوصا اگر براي كساني وبلاگ نويسي ميكنيد كه در داخل ايران هستند و بايد توجه داشته باشيد كه بيش از نود درصد ايرانيها از اينترنت دايل آپ مودم استفاده ميكنند كه به اينترنت ذغالي معروف است و چه بسيار پيش آمده كه شخص بنده بدليل طول كشيدن زياد بارگزاري صفحه اي از ديدن آن منصرف شده ام)
21) راههاي مختلفي براي ارتباط با خودتان قرار دهيد .
(به كابران اين امكان را بدهيد كه برايتان نظر بگزارند ، شما را در ياهو اد كنند ، اگر در ياهو آنلاينيد همان لحظه با شما چت كنند ، براي شما ايميل بفرستند ، اگر حتي امكان دارد ميتوانيد شماره ي تماس تلفني بگزاريد(البته اين يكي بستگي به موضوع وبلاگ هم دارد مثلا وبلاگهاي مشاوره) و در كل هر چه ارتباط آنها با شما مستقيم تر باشد به نفع اعتبار وبلاگ شماست)
22) ديگر وبلاگها را ارزيابي كنيد  .
(به وبلاگهاي ديگر كه موضوعشان مانند وبلاگ شماست برويد و ببينيد آنها چه نقاط قوت و ضعفي دارند و از اين نقاط قوت و ضعف درس بگيريد البته منظور من اين نيست كه از نقاط قوت آنها تقليد كنيد ولي اين كار به شما ايده هاي جديد خواهد داد و نيز احتمال اينكه نقاط ضعف خود را نيز پيدا كنيد بسيار زياد خواهد شد)
23) از دامنه ي واقعي براي معرفي خود استفاده كنيد  .
(پيشنهاد ميكنم از دامنه ي رايگان مانند coo.ir -  sub.ir  -   dot.tk  -   dom.ir   -    2ir.ir  استفاده نكنيد گرچه ممكن است شما بتوانيد دامنه هاي بسيار رندي از اين سايتها براي خود به ثبت برسانيد ولي اين دامنه ها براي شما مشكلاتي ايجاد ميكنند كه چند مورد از آنها عبارتند از كاهش سرعت لود صفحه ، مشكلات هنگام لينك دادن به خارج از وبلاگ ، از دست دادن بسياري از اطلاعتات مفيد شمارنده ي آمار وبلاگ  ، اختلال در ايندكس شدن وبلاگ شما در موتورهاي جستجو و ...)
24) از جمله هاي مايوس كننده اجتناب كنيد .
(چه بسيار در وبلاگها ديده ام كه وبلاگ تا فلان مدت ديگر فعاليت نخواهد كرد ، يا من از نوشتن خسته شده ام و جان شما ديگر حسش نيست ، يا اگر نظر ندهيد من هم ديگر نمينويسم و بسياري مطالب ديگر ... اين جملات بازديدكنندگان را دلسرد ميكند و آنها را از دنبال كردن وبلاگ شما باز ميدارد زيرا آنها به دنبال منابع مطمعن هستند كه نويسنده اش با عشق و علاقه آن را به آنان تقديم كرده و هيچ توقعي از آنان ندارد)
25) سعي كنيد وبلاگتان زنده و به روز به نظر برسد .
(حتي اگر نميتوانيد زود به زود وبلاگتان را آپديت كنيد اين امكان وجود دارد كه به كاربران تلقين كنيد كه وبلاگتان كاملا به روز است مثلا ميتوانيد از كد ساعت و تاريخ استفاده نماييد ، مناسبتهاي مختلف را به بازديدكنندگان تبريك يا تسليت بگوييد ، از جمله هاي تغيير كننده و يا تصادفي استفاده نماييد و ...)
26) پيوسته دانش وبلاگي خود را افزايش دهيد . (نميگويم يك طراح وب باشيد يا به زبانهاي برنامه نويسي تسلط داشته باشيد زيرا اصولا فلسفه ي پيدايش وبلاگ اين است كه كاربران بدون داشتن دانش زياد بتوانند مطالب خود را اينترنت ارايه كنند ولي سعي كنيد اطلاعات عمومي اينترنتي بالايي داشته باشيد مثلا از اصطلاحاتي مانند پيج رنك گوگل ، پهناي باند و ترافيك وبسايت  يا بمب گوگلي سر در بياوريد انواع فرمت فايلهاي رايج در وب را بشناسيد ،و فرق زبانهاي برنامه نويسي مختلف مانند اچ تي ام ال ، جاوا اسكريپت ، پي اچ پي و ... را در حد اطلاعات عمومي ياد بگيريد و ...) البته من تا حد توانم سعی خواهم کرد این اطلاعات را در این سایت برای شما مهیا کنم
27) گوگل را دریابید . (احتمال بسیار زیادی وجود دارد که شما جز کسانی باشید که از طریق گوگل به این سایت آمده باشید زیرا گوگل حدود هشتاد درصد از بازدید روزانه چند ده هزاری این سایت را تامین میکند اما چگونه میشود که برخی وبلاگها روزانه حتی یک بازدید هم از گوگل دریافت نمیکنند؟ این مساله ای است که در مقاله ای مفصل به آن خواهم پرداخت اما در اینجا به ذکر این نکات بسنده میکنم که تنها ثبت در گوگل کافی نیست بلکه گوگل بعد از شناخت وبلاگ شما به مسایلی برای توجه میکند که باعث خواهد شد شما را در جایگاه بهتری از نتایج یافت شده قرار دهد از جمله قرار داشتن کلمه ی کلیدی جستجو شده در قسمتهایی مانند آدرس وبلاگ ، عنوان صفحه ،تگهای keywords و  description ،متن اصلی ، متن جایگزین عکسها و همچنین تعداد آنها نیز مهم است و شما باید سعی نمایید در وبلاگها دیگر هم با همین کلمات کلیدی به وبلاگ خود لینک دهید هر چه تعداد لینکهایی که در صفحات دیگر به وبلاگ شما داده میشود بیشتر باشد ارزش شما نزد گوگل بیشتر خواهد شد(کلمه ی کلیدی کلمه ای است که کاربران آن را بیشتر جستجو میکنند)  

 منبع:erfana.loxchat.com

کلیک کنید.....



:: برچسب‌ها: نکات وبلاگ نویسی , وبلاگ , چگونه وبلاگ خوب داشته باشیم , چگونه بازدید از وبلاگمان را زیاد کنیم , زیاد کردن بازدید از سایت , سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : جمعه 31 خرداد 1392

 

نانو

آزمایشگاه های نانو مرکز دارای امکانات و روش های متنوعی برای تولید انواع نانو ذرات ، نانو تیوپ ها و ... می باشند که در زیر به آنها اشاره می شود :

دستگاه HFCVD :

پوشش‌دهي شيميايي در حالت بخار با استفاده از فيلمان داغ يا HFCVD روشي است كه مي‌توان از آن جهت ساخت فيلم‌هاي الماس و نانوتيوپ‌هاي كربني استفاده نمود و در تكنولوژي نانو از كاربردهاي بسياري برخوردار است. كليه مراحل طراحي، ساخت و راه‌اندازي سيستم HFCVD در مركز تحقيقات فیزیک پلاسما صورت گرفته و از جمله نتايج اجراي اين طرح مي‌توان به ثبت سه اختراع ملي به شماره‌ هاي 54443، 54438 و 54444 در مورخه 18/8/1387 و ثبت اختراع در آمریکا با شماره US 2009/0274610 A1  در تاریخ پنجم نوامبر 2009 و  نيز چاپ چندين مقاله معتبر اشاره كرد.

دستگاه PECVD :

رآكتور طراحي و ساخته شده در مركز تحقيقات فيزيك پلاسما براي توليد فيلم‌هاي نازك و نانوساختارها می باشد به طوريكه ذرات فعال شده فاز گازي بعد از نشت بر روي سطح زيرلايه (substrate) با ايجاد واكنش شيميايي با سطح ساختار جامدي را تشكيل مي‌دهد. تفاوت فرآيند PECVD با ديگر CVDها وجود محيط پلاسماست، زيرا كه بدليل ويژگي‌هاي پلاسما اغلب واكنش‌هاي سطح و فاز گازي قابل كنترل مي‌شوند. در ديگر انواع CVD گازها به كمك گرما فعال مي‌شوند اما در PECVD اين برخوردهاي الكتروني هستند كه گازها را قعال مي‌كنند.

دستگاه TCVD :

این دستگاه برای بازپخت (آنیل کردن) نمونه ها به منظور تشکیل ساختاری جدید بعد از عملیات حرارتی استفاده می شود که این فرایند براساس دمای عملیات و چگونگی فرایند سرد کردن  صورت می پذیرد ، همچنین از این دستگاه در فرایند اکسیداسیون استفاده می شود.  این دستگاه قابلیت افزایش دما تا 1000 درجه سانتیگراد را دارد در نتیجه می توان لایه اکسیدی پایداری را با ضخامت دلخواه برروی زیر لایه مورد نظر نشاند. از آنجاییکه این دستگاه قابلیت رونشست بخار شیمیایی در دماهای متفاوت را دارا می باشد می توان با تجزیه هیدرو کربنها ، نانوساختارهای کربن را بر روی زیر لایه مورد نظر نشاند.

 



:: برچسب‌ها: نانو , نانو فیزیک , فناوری نانو , چ ج ح خ ه ع غ ف ق ث ص ض گ ک م ن ت ا ل ب ی س ش / , و ئ د ذ ر ز ط ظ پ÷ ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : جمعه 31 خرداد 1392
 


کلیک کنید.......
به تازگی آزمایشی را مجدداً انجام داده‌اند٬ که در آن به کمک میون به جای الکترون٬ شعاع پروتون را اندازه‌گیری کردند و مقدار آن را کمتر از مقداری که پیشتر برای آن در نظر می‌گرفتند به‌دست آوردند. کاهش اندازه پروتون در آزمایش‌هایی که بر مبنای اتم هیدروژن و میون است می‌تواند احتمالی برای وجود یک فیزیک جدید باشد ...

تجدید نظر در شعاع پروتون
تنها در فیزیک، چند کوادریلیون از یک متر (نام دیگری برای مبنای فمتو متر یا 10-15 متر) عاملی برای هیجان و دلواپسی است. طبق یافته‌ی اندازه‌گیری جدید٬ پروتون حدود 4 درصد کوچک‌تر از چیزی است که آزمایش‌های پیشین پیشنهاد می‌دهند.  مطالعه چاپ شده در 25 ژانویه در یکی از شماره‌های مجله Science، فیزیکدانان را به طور محتاطانه خوش‌بین کرده است که این اختلاف بین آزمایش‌ها منجر به کشف ذرات و نیرو‌های جدید می‌شود.

کارل کارلسون (Carl Carlson)٬ فیزیک‌دان نظری در کالج ویلیام و مری در ویلیامزبرگ٬ وا٬ می‌گوید: «سیخونک در اثر‌های کوچکی که نمی‌توان آن‌ها را توضیح داد می‌تواند به عنوان راهی برای گره‌گشایی از بخش‌های بزرگتر فیزیک باشد». او که در این مطالعه حضور ندارد اضافه می‌کند که: «این مورد خاص بسیار قابل توجه است».

برای سال‌ها فیزیک‌دانان از دو روش غیر مستقیم برای اندازه‌گیری شعاع پروتون استفاده می‌کردند. (متاسفانه چیزی مشابه یک خط‌کش زیر اتمی برای اندازه‌گیری شعاع وجود ندارد). آن‌ها می‌توانند یک پرتوی الکترونی را به سمت پروتون‌ها شلیک کنند و مقدار انحراف ذرات فرودی را اندازه گیری کنند. برای روش جایگزین، فیزیک‌دانان می‌توانند رفتار الکترون‌ها را در اتم هیدروژن مطالعه کنند. آن‌ها لیزر را به اتم می‌تابانند و این باعث می‌شود الکترون به تراز انرژی بالاتر که ناپایدار است برود، زمانی‌که الکترون به حالت انرژی پایین‌تر برمی‌گردد٬ پرتوی ایکس ساطع می‌کند که فرکانس آن به اندازه پروتون وابسته است. هر دو روش پیشنهاد می‌دهند که شعاع پروتون حدود 0.88 فمتومتر یا 0.88 کوادریلینیوم متر است.

هیچ شکی در آن اندازه‌گیری‌ها تا سال 2010 وجود نداشت، در آن سال آلدو آنتوگنینی (Aldo Antognini) در ETH زوریخ  و تیمش روشی جدید را برای اندازه‌گیری اندازه پروتون بکار بردند: آن‌ها همچنان از اتم هیدروژن استفاده کردند، اما به جای الکترون از میون استفاده کردند. میون‌ها ذراتی شبیه الکترون‌اند با این تفاوت که 200 برابر سنگین ترند. این سنگینی اضافه‌ی میون٬ برهمکنش آن‌ها را با پروتون افزایش می‌دهد و این باعث می‌شود که رفتار آن‌ها بیشتر به اندازه پروتون وابسته باشد. پس از اندازه‌گیری پرتوی ایکس ساطع شده از جابه‌جایی میون بین تراز‌های انرژی٬ تیم آنتوگنینی مقاله‌ای را در Nature چاپ کردند و در آن شعاع پروتون را 0.84 فمتومتر اعلام کردند، حدود 4 درصد کمتر از تخمین های قبلی(SN 7/31/10, p. 7).

اکنون، دو و نیم سال بعد، این تیم٬ سیستم با محتوای هیدروژن-میون را مجدداً بررسی کردند و فرکانس‌های پرتوی ایکس ناشی از جابه‌جایی دو سطح انرژی را اندازه‌گیری کردند. هر دو تابش به نتیجه‌ی مشابه برای اندازه پروتون رسیدند. در این نتیجه‌ها٬ پروتون کوچک‌تر است. در مطالعه‌ی جدید امکان خطاهای سیستماتیک مشخص را حذف کردند و عدم قطعیت اندازه گیری را نیز تا 40 درصد کاهش دادند.

آنتوگنینی می‌گوید: «این نشان می‌دهد که آزمایش ما سازگار است و اشتباهی در آن نبوده است».

کارلسون با این نظر موافق است. اگرچه او می‌گوید که فیزیک‌دانان هنوز ممکن است از یک خطا در هر دو آزمایش‌های میون و الکترون صرف نظر کنند. پژوهش‌گران بر حسب مورد٬ جزئیات هر آزمایش را به امید مقدار سازگار با اندازه پروتون جستجو می‌کنند.

هنوز کارلسون به عنوان یک نظریه پرداز نمی‌تواند کمکی کند اما از امکان این‌که یک فیزیک جدید٬ نه خطای انسانی٬ منجر به اختلاف در اندازه‌گیری اندازه در آزمایش‌ها شده است٬ حمایت می‌کند. طبق مدل استاندارد ذرات، الکترون و میون تنها در جرم متفاوت‌اند اما کارلسون و دیگر نظریه پردازان امکان وجود ذره کشف نشده که تنها با میون بر همکنش کند را پیش‌بینی می‌کنند. او می‌گوید که این ذره قطعاً چیزها را با یکدیگر مخلوط می‌کند.

پژوهش‌گران به شدت نیازمند کشف فیزیک جدیدند. این به این علت است که با وجود اینکه مدل استاندار بسیاری از چیزهایی که در زندگی روزمره می‌بینیم را توصیف می‌کند، در توصیف پدیده‌هایی مثل گرانش در مقیاس‌های کوچک و جهان در حال انبساط سریع ناامید کننده است.

بهترین محک برای ایده‌ی نظریه پردازان در دو تا سه سال آینده مشخص می‌شود، زمانی‌که هنوز فیزیک‌دانان امیدوارند روش مستقلی برای اندازه‌گیری اندازه‌ی پروتون معرفی کنند. جان آرینگتون (‌‌John Arrington)، فیزیک‌‌دان آزمایشگاه ملی آرگون در ایلینویز  کمک می‌کند تا پرتوی میون را که به پروتون می‌تابد را ارتقاء دهد. اگر آزمایش مشابه به نتیجه‌ی یکسان برای نمونه‌ی میونی هیدروژن برسد، طبق گفته‌ی آرینگتون٬ به احتمال زیاد فیزیک جدیدی در کار است. این احتمال به گفته‌ی او بیشترین احتمال جالب توجه است.

 

 

کلیک کنید.....



:: برچسب‌ها: تجدید نظر در شعاع پروتون , tdcd; , , فیزیک , فیزیک هسته ای , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : جمعه 31 خرداد 1392

هر گز به غضنفر نخندید

غضنفر در یک تست هوش دردانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری براش تعیین شده شرکت کرد   سوالات این مسابقه به شرح زیر بود
جنگ 100 ساله چند سال طول کشید؟
 الف- 116 سال   ب- 99 سال  ج- 100 سال   د- 150 سال 
غضنفر از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد
 
   کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟ 
 الف-برزیل   ب-شیلی    ج-پاناما   د-اکوادور
غضنفراز دانش اموزان دانشگاه برای جواب دادن کمک خواست
 
مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟
  الف-ژانویه   ب-سپتامبر    ج-اکتبر    د-نوامبر
غضنفر از خدا کمک خواست
 
 کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟
 الف-ادر    ب-البرت    ج-جورج    د-مانویل
غضنفر این سوال رو با پرتاب سکه جواب داد
   
نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟
 الف-قناری   ب-کانگرو   ج-توله سگ   د-موش صحرایی
غضنفر از خیر یک میلیون دلار گذشت
    
جواب سؤالات در پایین  . . . . . . اگر شما فکر میکنید که از غضنفر باهوشتر هستید و به هوش او میخندید پس لطفا به جواب صحیح سؤالات در زیر توجه کنید
  جنگهای صد ساله از سال 1337 تا 1453 به مدت 116 سال طول کشید
  کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته میشود   انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر جشن گرفته میشود    
نام کوچک شاه جورج البرت بود (در 1936 او نام کوچک خود را تغییر داد)
توله سگ در زبان اسپانیایی INSULARIA CANARIA  که در فارسی به معنی جزایر توله سگها است
هرگز به غضنفر نخندید
اگه خوشتون اومد به لینک زیر سر بزنید:

Jok.ir



:: برچسب‌ها: یه چیز جالب , یه جوک جالب , خوب , اس ام اس , طنز , خنده دار , mss , sms ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : جمعه 31 خرداد 1392

با این که چند روز تا کنکور بیشتر نمانده وشما بایدخلا صه ها ونکات مهم کتاب رو بخونید

شما میتوانید از وبلاگ زیر نکات مهم بعضی از دروس را دریافت کنید:

http://takht.etaha.com/

موفق باشید.



:: برچسب‌ها: قابل توجه کنکوری ها , فرمولهای , قابل توجه کنکوری ها فرمولهای , این فرمولها رو بگیرید ضرر نمی کنید , فرمولهای , , نکات مهم کنکور , کنکوریها حتما بخونید , ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : دو شنبه 27 خرداد 1392


در این مقاله سعی داریم به صورت خلاصه، اما تا حد لازم گویا به توضیح تکنولوژی لمسی مدرن مورد استفاده در ابزارهای همراه دور و اطراف مان بپردازیم که روز به روز و ماه به ماه نازک تر، سبک تر و حساس تر می شوند.

پس اگر شما هم به این موضوع علاقه مند بوده و به دنبال جوابی برای سوالات بالا می گردید، در ادامه مطلب با
نارنجی همراه باشید.

 

شرح کار تکنولوژی لمسی نوین

فناوری لمسی سالیان درازی است که در دنیای تکنولوژی وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرد، اما در ۵-۴ سال اخیر شاهد موج عظیم استفاده از آن در اسمارت فون ها و تبلت ها ها بوده ایم. با معرفی اولین آیفون اپل، دیدیم که اغلب شرکت ها به تکنولوژی capacitive touch یا لمسی خازنی روی آوردند. قبل از آیفون، کارخانه ها معمولا از تکنولوژی resistive touch یا لمسی مقاومتی استفاده می کردند و برخی از صفحات لمسی خارج از دنیای موبایل هم از تکنولوژی لمسی مادون قرمز بهره می بردند.

لمس خازنی امروزه تبدیل به یک هنجار و قاعده مرسوم شده است و تقریبا در تمامی تبلت ها و اسمارت فون ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابرین ما هم در مقاله مان تمرکز را بر تکنولوژی
capacitive touch یا لمس خازنی و انواع جدید آن می گذاریم که باعث تحول این صنعت شدند. البته قبل از شروع داستان، بهتر است بدانیم که اصلا صفحه لمس خازنی چیست؟

به طور ساده، یک صفحه لمسی خازنی، شبکه ای نازک و شفاف از الکترود ها است. الکترودها به صورت رشته هایی در ردیف های عمودی و افقی قرار گرفته اند و در هر نقطه ای که همپوشانی صورت بگیرد، یک
خازن تشکیل می شود.

بدن انسان یک رسانای الکتریسیته است و هنگامی که شما با انگشت تان صفحه را لمس می کنید، این لمس قابل اندازه گیری است. زیرا سنسور لمس می تواند نسبت به تغییر میدان الکترواستاتیکی واکنش نشان دهد.

تکنولوژی لمس خازنی می تواند اندازه گیری میزان لمس را مستقیما بر روی صفحه و همان نقطه لمس شده انجام دهد و برای مثال مانند تکنولوژی لمس مادون قرمز برای این کار وابسته به اندازه گیری آیا تلفن های هوشمند امروزی را بدون قابلیت لمسی می توانید تصور کنید؟ اصلا این تکنولوژی چگونه کار می کند و در اسمارت فون ها و تبلت های امروزی از چه فناوری لمسی استفاده شده است؟ چه چیزی باعث افتراق میان تکنولوژی تاچ مورد استفاده در یک تلفن هوشمند با تلفن دیگر می شود؟ اینکه اپل می گوید در آیفون 5 از
in-cell touch استفاده شده یعنی چه؟ و on-cell touch به کار رفته در نمایشگرهای Super AMOLED سامسونگ به چه معنایی است؟
فاصله از کناره های صفحه نیست. لذا تکنولوژی لمس خازنی می تواند از قابلیت چندلمس هم پشتیبانی کند. یعنی اینکه می تواند نقاط لمس شده همزمان روی لایه خازنی را ثبت و مشخص نماید.

 

capacitivetouch-001-500px-narenji-ir.jpg
در تصویر می توانید شمای کلی یک صفحه لمس خازنی را ببینید. الگوی شبکه ای می تواند به شکل های گوناگونی ساخته شود و هنر آن، در این است که ۱۰۰ درصد نامرئی خواهد بود.

 

در بیشتر نمایشگرهای لمسی که امروزه تولید می شوند، لایه لمسی در میان پنل نمایشگر LCD در زیر و لایه محافظ بالایی (که معمولا گوریلا گلاس است) پیچیده می شود. معمولا میان پنل نمایشگر و لایه لمسی هم یک فاصله وجود دارد که با هوا پر شده و باعث می شود میزان اطمینان از عدم تاثیر این دو لایه تا حد امکان بالا رود.

 

incelltouch-2-003-500px-narenji-ir.jpgهمان طور که می بینید، لایه لمسی میان پنل ال سی دی و لایه محافظ بیرونی قرار می گیرد.

 

آنچه که تا به اینجا آموختیم، این است که تکنولوژی لمسی خازنی نیازمند یک لایه اضافی بر روی صفحه واقعی موبایل است. اما چرا تکنولوژی لمس را مستقیما درون پنل نمایشگر نسازیم یا اینکه آن را با لایه شیشه ای بالایی ادغام نکنیم؟ خب، این همان چیزی است که قصد داریم در ادامه داستان درباره اش صحبت کنیم. و دقیقا همان چیزی است که اکنون در صنعت با دو رویکرد کاملا متفاوت در حال وقوع است.

به تازگی عبارت
in-cell را زیاد می شنویم که در آیفون 5 مورد استفاده قرار گرفته و اپل به آن «تاچ مجتمع» یا integrated touch می گوید. و از سمت دیگرِ بازار اسمارت فون هم عبارت on-cell شنیده می شود که در اسمارت فون های ال جی و نمایشگرهای سوپر AMOLED سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته و برخی هم آن را با نام G2 می شناسند.

این دو تکنولوژی لمسی، در واقع دو رویکرد کاملا متفاوت هستند و البته تولید
in-cell بسیار مشکل تر و پیچیده تر است. هر دو این رویکردها هم به نازک تر شدن قابل توجه نمایشگرها و همچنین بهبود اشباع رنگ ها کمک می کنند.

 

In-Cell در مقابل On-Cell

همان طور که در عکس بالا دیدید، کارخانه ها معمولا از سه لایه استفاده می کنند. چرا؟ خب، زیرا تولید کنندگان LCD پنل های ال سی دی را می سازند. سپس کارخانه های سازنده سنسور لمسی، لایه صفحه لمسی را می سازند و در انتها هم شرکت هایی مانند کورنینگ، شیشه های محافظ رویی مانند گوریلا گلاس را تولید می کنند. و آنگاه شرکت موبایل ساز باید این سه لایه را در کنار هم قرار دهد.

اما به جای این کار شما می توانید تکنولوژی لمس را به داخل لایه شیشه ای بیرونی انتقال دهید. که به این شیوه
on-cell یا G2 می گویند. شما همچنین انتخاب دیگری را هم پیش رو دارید که سنسور های لمسی را به پنل نمایشگر اصلی منتقل کنید. این شیوه را هم in-cell می نامند. خوشبختانه هر دو این لایه ها همراهان و ملازمان خوبی برای الکترودهای لمس هستند.

 

samsungamoledoncell-1l-005-500px-narenji-ir.jpg
سامسونگ از تکنولوژی لمسی
on-cell در نمایشگرهای سوپر AMOLED خود استفاده کرده است و محصولاتی همچون Galaxy SIII از این شیوه بهره می برند.

 

با استفاده از on-cell چالش پیش رو این است که چگونه الکترودها را درون گوریلا گلاس قرار دهیم که مشکلی برای استحکام این شیشه محافظ پیش نیاید. پس از عبور از قدم اول و حل مشکل استحکام، قدم بعدی این است که استفاده از تکنولوژی تاچ درون شیشه بسیار مشکل تر از به کار بردن آن به صورت جداگانه و به شکل قدیم است. و البته این کار ممکن است از میزان تاثیر لمس هم بکاهد.

با استفاده از
in-cell الکترودها به جای لایه شیشه ای، درون پنل ال سی دی قرار می گیرند. اما در اینجا با دو چالش مهم روبرو هستیم. اول اینکه قرار دادن خازن های لمس که وابسته به الکترودها هستند درون نمایشگری که آن هم وابسته به الکترودها است می تواند باعث ایجاد نویز و اغتشاش شود. دوم اینکه هنگامی که لایه لمسی به صورت مستقیم با بخش نمایشگر ادغام می شود، عیب در نمایشگر یا پیاده سازی تاچ باعث می شود که کل ماژول غیر قابل استفاده گردد. با on-cell هم شما تنها می توانید لایه شیشه ای را بیرون بیندازید، در حالی که قبلا هر یک از سه لایه در صورت معیوب بودن، به صورت جداگانه تعویض می شد.

 

incelltouch-1l-002-500px-narenji-ir.jpg
با حذف لایه لمسی، پنل های نمایش می توانند بسیار نازک تر شوند.

 

تولید صفحات لمسی in-cell و on-cell اکنون در یک مرحله گذار قرار دارد و در ماه ها و سال های آینده خواهیم دید که چگونه اسمارت فون ها و تبلت ها بر اساس این دو رویکرد تکنولوژیک، به شکل قابل توجهی نازک تر خواهند شد. در اینجا به ذکر نمونه هایی از سه رویکرد فعلی تکنولوژی لمسی خازنی در بازار اسمارت فون ها می پردازیم:

 

سه لایه: هنوز بخش زیادی از تلفن های هوشمند و تبلت ها از این شیوه قدیمی، اما به صرفه سه لایه ای استفاده می کنند. اغلب اسمارت فون های فعلی (از جمله آیفون 4 و 4S یا گلکسی اس دوم) را می توان جزو این گروه دانست.

on-cell: از نمونه های خوب این رویکرد می توان به پنل های سوپر AMOLED سامسونگ اشاره کرد. به خاطر داشته باشید که صفحات AMOLED معمولی سامسونگ که لقب Super را یدک نمی کشند این گونه نیستند. سامسونگ محصولاتی چون گلکسی اس سوم و گلکسی نکسوس را به این صفحه نمایش مجهز کرده است.

in-cell: فعلا تلفن های بسیار محدودی از این تکنولوژی استفاده می کنند. در این میان شاید تنها بتوان اکسپریا p سونی و آیفون 5 اپل را جزو سردمداران استفاده از رویکرد صفحات in-cell دانست.

 

iphoine5incell-1l-004-500px-narenji-ir.jpg
آیفون ۵ یکی از اولین اسمارت فون هایی است که از تکنولوژی تاچ
in-cell بهره می برد و این مورد یکی از دلایل نازکی خارق العاده آن است.

 

آینده، هم اکنون اینجا است

خب، شما منتظر چه هستید و انتظار چه چیزی را خواهید داشت؟ اگر تلفن های بسیار نازک تر می خواهید؛ نه تنها صفحات لمسی به نمایشگرها نزدیکتر شده اند، بلکه نمایشگرها هم نازکتر شده و حتی گوریلا گلاس هم در حال نازک تر شدن است. با هر دو تکنولوژی in-cell و on-cell شما می توانید انتظار اشباع رنگ بهتری را داشته باشید و نور هم برای رسیدن به شما از لایه های کمتری عبور می کند.

بسته به شیوه پیاده سازی و اجرا هم، واکنش صفحه لمسی روز به روز دقیق تر می شود. و در آخر، این دو تکنولوژی چنان احساسی را به وجود می آورند که انگار شما خود صفحه نمایش اصلی اسمارت فون را لمس می کنید و خبری از صفحه بیرونی نیست.

و البته در پایان یک سوال باقی می ماند: چرا تنها یکی از این دو رویکرد انتخاب نشوند؟ در حقیقت این سوالی درباره پول است. کارخانجات تولید کننده صفحه لمسی همچون
Wintek و TPK که معمولا لایه های لمسی مجزا تولید می کنند، می توانند با کمی تغییر به تولید گونه on-cell ادامه دهند. اما با استفاده از in-cell تکنولوژی لمس به سمت نمایشگر منتقل می شود. پس در اختیار کارخانجات سازنده پنل های نمایشگر همچون سامسونگ، ال جی، شارپ و ژاپن دیسپلی قرار خواهد گرفت.

در نتیجه این کار پول بیشتری برای صنعت نمایشگر به ارمغان خواهد آورد و صنعت صفحات لمسی را هم تعطیل خواهد کرد. لذا کارخانه های صفحه لمسی فعلی به حمایت از
on-cell ادامه می دهند و کارخانه های سازنده نمایشگر هم ترجیح می دهند سراغ in-cell بروند.



:: برچسب‌ها: تکنولوژی لمسی در تلفن های هوشمند چگونه کار می کند؟ , capacitive touch , capacitive touch , wtpi glsd ohckd , , صفحه لمسی خازنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 25 خرداد 1392


به نظر شما در بازی بعدی ایران با کره جنوبی ایران میبرد یا مغلوب میشود بازی چند چند میشود؟

لطفا نظر خود را در قسمت نظرات ثبت کنید.



:: برچسب‌ها: نظر سنجی , نظر سنجی فوتبال , نظر سنجی فوتبال ایران وکره جنوبی ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392

دوستان یه سرس فرمول هست که با آنها به راحتی میتوانید تست های کنکور را بزنید این فرمولها رو به دو طریق میتوانید دریافت کنید (این فرمولها کاملا رایگان بوده )

1- آدرس ایملتان را درقسمت نظرات وارد کنید تا برایتان ایمیل کنم (ایمیلتان در قسمت نظرات محفوظ میماند وفقط مدیر وبلاگ آنرا میتواند مشاهده کند.)

2-ازسایت منبعش آنها رو دانلود کنید:

سایت منبع فرمولها:

www.konkur.in



:: برچسب‌ها: قابل توجه کنکوری ها , فرمولهای ریاضی و فیزیک , قابل توجه کنکوری ها فرمولهای ریاضی و فیزیک , این فرمولها رو بگیرید ضرر نمی کنید , فرمولهای , فرمولهای ریاضی وفیزیک , فرمولهای ریاضی وفیزیک تا پیش دانشگاهی , ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392

به نام خداوند رحمتگر مهربان

آيا كسى را كه [روز] جزا را دروغ مى‏خواند ديدى 1

اين همان كس است كه يتيم را بسختى مى‏راند 2

و به خوراك‏دادن بينوا ترغيب نمى‏كند 3

پس واى بر نمازگزارانى 4

كه از نمازشان غافلند 5

آنان كه ريا مى‏كنند 6

و از [دادن] زكات [و وسايل و مايحتاج خانه] خوددارى مى‏ورزند 7



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392

http://www.shiastudy.com/ar/sound/quran/parhizgar/30.mp3



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : چهار شنبه 22 خرداد 1392
ن : takht
ت : شنبه 28 ارديبهشت 1392

برای دانلود با لینک مستقیم کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید:

takht.etaha.com/uploads/takhtykcym201351821410.ppt



:: برچسب‌ها: دانلود خلاصه کتاب فیزیک هالیدی(جلد سوم) , فیزیک هالیدی , tdcd; ihgdnd , phizicks hollyday , tdcd; , فیزیک , جلدسوم , دانلود کتاب فیزیک هالیدی ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : شنبه 28 ارديبهشت 1392

۱ – برنامه یاهو مسنجر را راه اندازی کنید .

نکته ۱ – در کادر روبروی عبارت Yahoo ID  آی دی  خود را وارد کنید .

نکته ۲ – در کادر روبروی عبارت Password رمز خود را وارد نمایید .

نکته ۳ – با گذاشتن تیکت Remember My ID & Password رمز و ID شما را ذخیره میکند .

            با گذاشتن تیکت Sing In as automatically بعد از روشن شدن کامپیوتر به صورت

            اتوماتیک on خواهد شد .

نکته ۴ – با گذاشتن تیکت Sing In as invisible to everyone پس از on شدن . دوستان شما  متوجه حضور شما نخواهند شد . در واقع  شما به صورت invisible هستید . یعنی به صورت مخفی on  هستید .

نکته ۵ – و در آخر بر روی Sing In کلیک نمایید تا on شوید .

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

۲ – در منو های بالا بر روی Messenger  کلیک نمایید و سپس Yahoo! Chat کلیک کنید و در آخر بر روی Join a Room کلیک نمایید . ( بعد از کلیک لیست اتاق های یاهو نمایان خواهد شد )

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

۳ – و در پنجره ایی که باز شده است. این پنجره را به سه قسمت تقسیم میکنیم  . در پنجره میانی عبارت Regional را پیدا کرده و بر روی + کلیک نمایید تا زیر شاخه ها باز شود .

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

نکته ۲ - در این زیر شاخه ها بر روی Asia دابل کلیک کنید و سپس منتظر نمایان پنجره Asia global chat در سمت چت تصویر باشید .

نکته ۳ - اگر لیست زیر شاخه  Asia global chat فعال نبود بر روی + کلیک نمایید تا لیست باز شود .

نکته ۴ - دقت کنید لیستی که در این قسمت میبیند هر کدام از آنها یک اتاق به شمار میرود و هر اتاق ظرفیت ۵۰ نفر را دارد .

در کنار نام هر روم شماره آن روم نوشته شده و عددی کمتر و یا مساوی ۵۰ داخل () وجود دارد که نشان دهنده تعداد افراد موجود در آن روم میباشد و عدد ۵۰ یعنی آن روم پر است! و عدد نوشته شده در داخل [] نیز تعداد وبکم های روشن در آن روم را نمایش میدهد.

نکته ۵ - بر روی  Go to room کلیک نمایید تا به مرحله بعد بروید .

 

 

۴ – بر روی گزینه Enter Chat کلیک نمایید تا به مرحله بعد بروید .

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

۵ – در این هنگام یه پنجره ایی باز میشود . و درون این پنجره لینکی به رنگ آبی موجود است . بر روی لینک کنید تا به مرحله آخر بروید .

 

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

 

۶ – و در آخر کد امنیتی درخواست شده را در کادر خالی تایپ کنید و سپس بر گزینه Submit  کلیک نمایید .

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

۷ – در صورتی که کد را درست تایپ کرده باشید . به رومی که انتخاب کرده اید منتقل میشود .

مانند شکل روبرو :

 

آموزش کامل چت در یاهو مسنجر + تصویر

 

 

منبع:http://p30.niaztarin.ir



:: برچسب‌ها: طرز کار با یاهو مسنجر , xvc ;hv fh dhi , lsk[v , yahoomasenger , یاهووو , مسنجرر , ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : سه شنبه 24 ارديبهشت 1392

کافی است به لینک زیر بروید وبعد از ثبت نام دانلود کنید

 

start.unicloob.ir/showthread.php



:: برچسب‌ها: نمونه سوالات پیام نور , تاریخ علم hvdo ugl , سوالات تاریخ علم , ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 21 ارديبهشت 1392

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید و دانلود معمولی را انتخاب کنید

 تم ماشین

http://parsaspace.com/files/0245694884/?c=859

 تم گل

http://parsaspace.com/files/6135694884/?c=859

 تم ویندوز

http://parsaspace.com/files/8235694884/?c=859

 تم منظره

http://parsaspace.com/files/9235694884/?c=859

 تم دلفین


http://parsaspace.com/files/1235694884/?c=859

 تم بارسلونا


http://parsaspace.com/files/1235694884/?c=859


 



:: برچسب‌ها: دانلود تم نوکیا , دانلود تم , تم گل , تم بارسلونا , تم دلفین , تم منظره , تم ویندوز , تم ماشین , okia them , them , windows , ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392


#include
int main()
   {
  int a[3][2]={{-3,-7},{3,34},{45,7}}
    ,b[2][4]={{-4,23,13,8},{53,11,-1,-17}}
    ,c[3][4];
  int s;
  for (int i=0; i<3; i++)
    {
    for(int j=0; j<4; j++)
       {
       s=0;
       for(int k=0; k<2; k++)
          s+=a[i][k]*b[k][j];
       c[i][j]=s;
       }
    }
  for(i=0; i<3; i++)
    {
    for(int j=0; j<4; j++)
     cout<     cout<     }
   return 0; 
   }

برنامه را یکبار در ورد کپی کنید که درست نوشته میشود



:: برچسب‌ها: برنامه ای بنویسید که حاصل ضرب دو ماتریس را به دست آورد , ماتریس , سی پلاس پلاس , c++ , c++ماتریس ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392

 

Mailbox برای Gmail در نوکیا Mailbox برای سرویس Gmail بدون نیاز به نصب نرم افزار است.از این آموزش میتوانید برای تمامی تلفن های همراه با برند نوکیا که قابلیت ارسال و دریافت ایمیل را دارند استفاده کنید.

به ادامه بروید

.

به صورت زیر عمل کنید

1-

2-

3-

4-

5-

6-

:به منوی اصلی بروید.به قسمت Messaging بروید.گزینه ی Options را بزنید و گزینه ی Settings را انتخاب کنید.به قسمت E-mail بروید.به قسمت Mailboxes بروید.گزینه ی Options را بزنید و گزینه ی New Mailbox را انتخاب کنید.

اکنون صغحه ی مربوط به

7-

8-

9-

10-

11-

12-

13-

14-

15-

16-

17-

18-

19-

20-

21-

22-

23-

24-

25-

Setup ظاهر میشود.گزینه ی Start را بزنید.برای تعریف پروتکل اینترنت گزیه ی رادیویی pop3 را پر کنید و گزینه ی Next را بزنید تا وارد مرحله ی بعدی شوید.آدرس ایمیل خود را وارد کنید و Next را بزنید.در قسمت جدید که Incoming Mail Server نام دارد آدرس pop.gmail.com را وارد کنید و Next را بزنید.در قسمت Outgoing Mail Server آدرس smtp.gmail.com را وارد و Next رابزنید.در این قسمت باید کانکشن خود را انتخاب کنید که پیشنهاد میکنم گزینه ی Always Ask را انتخاب کنید تا هر بار برای اتصال، کانکشن مورد نظر را همان موقع انتخاب کنید.در آخرین مرحله نام Mailbox را که بهتر است Gmail باشد را وارد کنید و گزینه ی Finish رابزنید.اکنون روی نام Mailbox مورد نظر رفته و گزینه ی Options را زده و گزینه ی Edit را انتخاب کنید.به Connection Settings بروید.به Incoming e-mail بروید.به بخش Username بروید و نام کاربری خود را همراه gmail.com@ وارد کنید.کلمه عبور خود را نیز در بخش Password وارد کنید.در بخش Security (Ports) o گزینه ی SSL/TLS را بزنید.سپس به بخش Port بروید و User defined را انتخاب کنید و عدد 995 را وارد کنید.یکبار گزینه ی back را بزنید و این بار به Outgoing e-mail بروید.مانند قبل Username و Password را وارد کنید.در بخش Security (Ports) o گزینه ی SSL/TLS را انتخاب کنید.به Port بروید و گزینه ی User Defined را انتخاب و عدد 465 را وارد کنید.اکنون کلیه تنظیمات به درستی و کامل انجام گرفته است.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشد

 

منبع:کپی شده از http://aminb.ir/article265.html



 

این آموزش تنها برای راه اندازی

 

 

آموزش راه اندازی



:: برچسب‌ها: فعالسازی جمیل در نوکیا nokia gmail , tuhgshcd [ldg nv k , ;dh , tuh , فعالسازی ایمیل نوکیا , gmail nokia , ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : جمعه 13 ارديبهشت 1392

 

بسمه تعالی
 
 
گزارش كار آزمايشگاه فيزيك پايه 2
آزمايش شماره 9 کتاب
(پل تار)
 
تاريخ انجام آزمايش
 
اعضاي گروه:
     
 
 
 
 
موضوع آزمايش : پل تار
هد ف:اندازه گیری مقاومت مجهول با استفاده از پل تار
وسایل مورد نیاز:
1- یک مقاومت معلوم
2- یک مقاومت مجهول
3- پل تار
4- گالوانومتر
5- منبع تغذیه
6- سیم رابط
روش آزمایش :برای اندازه گیری مقاومت مجهول ابتدا مدار را با توجه به شکل وصل می کنیم :
 
وبعد از بستن مدار منبع تغذیه را روشن می کنیم حال سیم متحرک روی پل تار را حرکت می دهیم و آن را به سمتی می بریم تا جریان از آن حرکت نکند یعنی گالوانومتر صفر شود اکنون طول های L1 و L2 را می نویسیم .
میدانیم که کل جنس سیمی که به پل تار وصل است یکسان است و خواهیم داشت:
R1=(ΡL1/A)
R2=(ΡL2/A)
 
R1R=R2RX    
(ΡL1/A)R=(ΡL2/A)RX  
L1R=L2RX                     RX=L1R/L2
 
L1=535
L2=465
R=390
                                                                   RX=L1R/L2
RX=390*535/465
RX=448.7
 
مقاومت اصلی RX برابر 470 است.


:: برچسب‌ها: گزارش کار آزمایشگاه فیزیک پایه2 پل تار , گزارش کار , پل تار , gjhv , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : takht
ت : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392


 

(92/1/26) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.3.6.338 برای اندروید

Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگاماستفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است وکیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هرکاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرارکنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "دربرنامه" نیاز به خرید ندارند.
 


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا

 

Viber Screenshot 1Viber Screenshot 2Viber Screenshot 3Viber Screenshot 4Viber Screenshot 5

Viber - Be Free to Communicate. Call and text anyone, anywhere.
Viber is an Android* and iPhone application that lets you make free phone calls and send free text messages to other users that have Viber installed. When you use Viber, your phone calls to any other Viber user are free, and the sound quality is much better than a regular call. You can call any Viber user, anywhere in the world, for free and now also text them. All Viber features are 100% FREE and do not require any additional “in application” purchase.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

نام:Viber
شماره نسخه:2.3.6.338, 2.3.1
پلاتفرم: , MacOSX, Android ,
ویرایش پلاتفرم:iOS 4.3 or later, Android 2.0 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
تاریخ انتشار:15:00 - 92/1/26
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:
 

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

 

Android 2.0 or later



:: برچسب‌ها: دانلود Viber , nhkg , n , hdfv , , نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان , برنامه چت IM+Pro 6 , 5 , 0 برای اندروید , fvkhli hknv , dn , برنامه اندروید , دانلود برنامه اندروید , , apkIM+Pro 6 , 5 , 0 , apk , nhkg , n , ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 31 فروردين 1392

لینک دانلود

http://dl3.sibdownload.com/hamed/IM+Pro%206.5.0(sibdownload.com).zip



:: برچسب‌ها: برنامه چت IM+Pro 6 , 5 , 0 برای اندروید , fvkhli hknv , dn , برنامه اندروید , دانلود برنامه اندروید , , apkIM+Pro 6 , 5 , 0 , apk , nhkg , n , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : takht
ت : شنبه 31 فروردين 1392